fbpx
logo

Оплата доступу до мережі

Шановні абоненти!

   З самого початку військових дій на території нашої країни і, зокрема, у зоні нашого покриття, ми ні на секунду не припиняли взятих на себе перед Вами зобов’язань по обслуговуванню мережі.
   Наші спеціалісти, не дивлячись на небезпеку, відновлюють доступ до мережі, проводять поточні ремонти, забезпечують автономне живлення на вузлах, замінюють пошкоджене обладнання.
   На сьогоднішній день замінена велика кількість пошкоджених коммутаторів, відновлено десятки кілометрів оптоволоконних магістралей та внутрішньобудинкових мереж.

🤝 Ще з 24.02.2022 р. ми вирішили не призупиняти доступ до мережі абонентам з відсутністю коштів на рахунку, щоб у Вас була можливість мати доступ до інформації і спілкування з рідними та близькими.
❤️ Ми дуже вдячні тим абонентам, які намагались все ж поповнювати рахунок і таким чином підтримувати нас, але, нажаль, така можливість була у дуже невеликої кількості абонентів.

💰 У зв’язку з тим, що для проведення поточних ремонтів, відновлення запасів обладнання на складі та забезпечення транспорту паливно-мастильними матеріалами, а також виплати заробітної плати співробітникам, потрібне стабільне надходження коштів на рахунки абонентів, ми вимушені відновити блокування облікових записів з низьким депозитом.

❗️❗️❗️ З 07.04.2022 р. доступ до мережі «Інтернет» буде надаватися лише абонентам з наявними на рахунку коштами.
Просимо Вас віднестись з розумінням до цього кроку і підтримати нас у нашій нелегкій справі — наданні зв’язку у військовий час. ❗️❗️❗️

☎️ Для того, щоб отримати консультацію щодо поповнення рахунку, зверніться, будь ласка, до інформаційно-консультаційного центру за телефонами 093/098/099-763-22-33 або у месенджерах VIBER (093-763-22-33) чи TELEGRAM (093/098/099-763-22-33)

З повагою,
інтернет-провайдер Skyline