fbpx
logo

Найчастіші питання

1. Як підключитися?

– Для того, щоб залишити заявку на підключення, достатньо зателефонувати за номерами інформаційного центру або відправити повідомлення в групі. Якщо за Вашою адресою вже встановлено комутаційне обладнання, оператор надасть Вам всю інформацію щодо умов підключення та допоможе визначитися зі зручною для Вас датою візиту майстрів.


2. Як я можу сплатити за послугу доступу до мережі?

– Наразі білінгова система підтримує декілька способів оплати – за допомогою скретч-карток поповнення рахунку, банківського переказу на рахунок організації (з якого грошові кошти буде внесено на Ваш особистий рахунок протягом 3-5 днів), а також за допомогою інтернет-банкінгу, реалізованого через систему «LiqPay» в особистому кабінеті користувача.


3. Що буде, якщо я не сплачу за послугу доступу до мережі? 

– Згідно з умовами публічного договору, послуга надається абонентам за наявності коштів на депозиті. Якщо оплату не було проведено вчасно, послугу буде призупинено, доки на особистий рахунок абонента не буде внесено грошові кошти. Жодні штрафні санкції або вимоги щодо сплати заборгованості у випадку, якщо абонент більше не планує користуватися послугою, не передбачені (не відноситься до умов, оговорених в додатковій угоді при акційних підключеннях).


4. Чи складно додзвонитися до Інформаційного центру/Технічної підтримки?

– Незважаючи на те, що АТС має багатоканальну лінію – при дзвінках на номери мобільних операторів можлива ситуація, когда SIM-карта вже використовується. В такому випадку радимо звернутися пізніше або зачекати, доки Вам перетелефонує оператор (це можливо завдяки системі запису вхідних викликів). Найбільше навантаження на АТС і колл-центр спостерігається орієнтовно на початку та в кінці місяця (масове поповнення рахунку за допомогою операторів колл- центра). Також звертаємо Вашу увагу на те, що з 21-00 до 9-00 доступний автовідповідач з функцією запису голосових повідомлень – Ви можете записати звернення  або просто закінчити виклик – Ваш номер буде зафіксовано, і з початком робочого дня оператор Вам обов’язково зателефонує.
Водночас ми постійно розширюємо штат працівників інформаційного центра та активний час роботи колл-центру.


5. Яку швидкість доступу до мережі гарантовано в моєму тарифному плані?

– В описі тарифного плану вказується максимальна ширина каналу, що надається абоненту. Тобто, якщо Ви, наприклад, можете отримати файл на швидкості в 80 Мбіт/сек з каналом шириною в 100 Мбіт/с – то ми гарантуємо передачу даного файлу в нашій інфраструктурі на швидкості в 80 Мбіт/сек. Якщо ж ширина каналу Вашого тарифного плану буде складати, наприклад, 50 Мбіт/сек, то і швидкість скачування файлу буде обмежено до 50 Мбіт/сек.


6. Як часто виникають несправності з доступом до мережі?

– Виникнення несправностей залежить від багатьох зовнішніх факторів, таких як вандалізм по відношенню до комунікацій провайдера, відсутність електроживлення в будинках з вузловим обладнанням, перепади напруги в електричних мережах тощо. Також причиною збоїв в мережі часто виявляються встановлені у користувачів роутери – ці пристрої схильні до перепадів напруги в електричній мережі, що може призвести до відсутності сигналу при підключенні до мережі «Інтернет».


Оскільки більшість факторів ми як провайдер контролювати не в змозі, то і надати точну відповідь, наскільки стабільно буде надаватися послуга неможливо. Але за умов, коли зовнішні фактори не втручаються в роботу мережі – ми можемо гарантувати максимальну відмовостійкість та стабільність роботи нашого обладнання.
Те, що наша компанія не лише працює, але й розвивається в умовах жорсткої конкуренції і непростої економічної ситуації в країні, може свідчити про те, що якість надаваних послуг не нижче, принаймні, ніж у інших провайдерів.