fbpx
logo

Новини

18 Жов 2024

Зміна тарифних планів в Балаклійському та Ізюмському районах з 1.11.2024

Шановні абоненти Балаклійського та Ізюмського районів!


Інформуємо про підвищення вартості деяких тарифних планів з 1 листопада 2024 року. Це рішення було прийняте з метою забезпечення стабільної роботи мережі та надання Вам якісних послуг на високому рівні.


Ми розуміємо, що в складні часи стабільний інтернет є особливо важливим. Саме тому ми продовжуємо вдосконалювати нашу інфраструктуру та використовувати найсучасніші технології. Щоб дізнатися більше про нові тарифи, зверніться до нашої служби підтримки або завітайте на сайт у розділ Тарифи (https://skyline.kh.ua/taryfy/).


Дякуємо за розуміння та довіру до нашої компанії.


З повагою,
інтернет-провайдер «Skyline»

21 Гру 2023

Графік роботи технічної підтримки 31.12.2023 та 1.01.2024

Шановні абоненти!


У зв’язку з новорічними святами, графік роботи служби технічної підтримки буде наступним:


31.12.2023 — з 9:00 до 18:00.

01.01.2024 — з 12:00 до 21:00.


З повагою,
технічна підтримка «Skyline»

17 Лип 2023

Зміна тарифних планів в Балаклійському районі з 1.08.2023

Шановні абоненти, що мешкають у Балаклійському районі, а саме: Савинці, Довгалівка, Морозівка, Раківка, Залиман, Вишневе, Веселе, Іванчуківка, Бригадирівка, Вільхуватка, Бородоярськ, Яковенкове, Куньє, Липчанівка, Федорівка, Іскра, Олександрівка, Козютівка, Слабунівка, Українка, Нова Гусарівка, Щурівка!


У зв’язку зі збільшенням видатків на обслуговування інфраструктури, що використовується для надання абонентам доступу до мережі «Інтернет», ми змушені змінити розмір абонентської плати з 6.66 грн до 8.33 грн на добу за наступними тарифними планами з 1.08.2023р.:



Безлімітний-Wi-Fi-5;


Безлімітний-PON;


Безлімітний-Wi-Fi-10.


За більш детальною інформацією звертайтеся, будь ласка, до служби технічної підтримки за номерами телефонів 0997632233, 0987632233, 0937632233 або у месенджерах Telegram (0997632233, 0987632233, 0937632233) та Viber (0937632233).


З повагою,
інтернет-провайдер «Skyline»

17 Лип 2023

Зміна тарифних планів в Харківському районі з 1.08.2023

Шановні абоненти, що мешкають у м. Харків та Харківському районі!


У зв’язку зі збільшенням видатків на обслуговування інфраструктури, що використовується для надання абонентам доступу до мережі «Інтернет», ми змушені, вперше за кілька років, змінити розмір абонентської плати для приватного сектору та багатоповерхових будинків за наступними тарифними планами з 1.08.2023р.:



Без обмежень, Без обмежень К – з 4.25 грн до 5 грн на добу;


Без обмежень 1000 – з 6.6 грн до 8.33 грн на добу;


Без обмежень Р – з 5 грн до 8.33 грн на добу;


Без обмежень Р_200 – з 6.6 грн до 10 грн на добу;


ПС Мала Рогань – з 5 грн до 8.33 грн на добу;


Без обмежень МР_200 – з 6.6 грн до 10 грн на добу;


Без обмежень ПС 1000 – з 8.25 грн до 11.66 на добу.


За більш детальною інформацією звертайтеся, будь ласка, до служби технічної підтримки за номерами телефонів 0997632233, 0987632233, 0937632233 або у месенджерах Telegram (0997632233, 0987632233, 0937632233) та Viber (0937632233).



З повагою,
інтернет-провайдер «Skyline»

15 Бер 2023

Зміна тарифних планів в Балаклійському районі з 1.04.2023

Шановні абоненти!


❗️У зв’язку зі збільшенням видатків на утримання мережі та витрат видаткових матеріалів ми змушені, вперше за кілька років, змінити розмір абонентської плати на наступних тарифних планах:



Балаклія ПС – з 4 грн до 6 грн на добу;


Без обмежень – з 3.33 грн до 5 грн на добу;


Безлімітний Wi-Fi – з 4 грн до 6 грн на добу;


Безлімітний-PON_Borschevka – з 5 грн до 6 грн на добу;



⚒ Ці додаткові кошти будуть спрямовані на забезпечення енергонезалежності та стабільності роботи мережі, закупівлю матеріалів, необхідних для регламентного обслуговування, та створення необхідного запасу, який було вичерпано у рекордні терміни для усунення величезних обсягів пошкоджень на початку широкомасштабного вторгнення та для усунення наслідків окупації.



📲  За більш детальною інформацією звертайтеся, будь ласка, до служби технічної підтримки за номерами телефонів 0997632233, 0987632233, 0937632233 або у месенджерах Telegram (0997632233, 0987632233, 0937632233) та Viber (0937632233).



З повагою,
інтернет-провайдер «Skyline»

09 Кві 2022

Зв’язок – найголовніше!

Мабуть, кожен з нас левову частку часу проводив в «Інтернеті» за розвагами: телебачення, ігри та інший розважальний контент.

Але після 24.02.2022 ми всі зрозуміли, що «Інтернет» це не лише розваги, а й зв’язок з рідними та близькими, новини і допомога армії, підтримка співгромадян і координація для волонтерів.

Саме тому ми ні на хвилину не припиняли роботу всіх наших служб – майстрів ремонтних бригад, служби техпідтримки та ін., намагалися по можливості відновлювати пошкоджені магістралі та обладнання, здійснювати налаштування абонентських пристроїв.

Сьогодні нам хотілося б поділитися з Вами деякими моментами нашої роботи у цей непростий період: 

 Початок робочого дня.
 Маленький, але місткий та незамінний помічник 


Ідемо на розвідку


Пошкоджень багато, але, на щастя, в нас завжди є запас)


Пильні мешканці будинку не дадуть жодного шансу диверсантам


+1 будинок в мережі


І далі вздовж фасадів…



Нестача робочих рук компенсується інженерною думкою)
 

Як же можна без котиків?


Колись це був магістральний кабель


І тут також…


Магістраль сама себе не відновить


Мінуси роботи під час бойових дій:


На щастя, постраждало лише авто…


Це лише невелика частина із величезного обсягу робіт, які проводяться і будуть проводитися нашими майстрами. Нажаль, у багатьох районах ще немає можливості дістатись до вузлового обладнання та пошкоджених магістралей – деякі населені пункти області окуповані, велика кількість замінованих районів та періодичні обстріли стають на заваді.

Але не дивлячись на всі труднощі, ми разом з Вами обов’язково зробимо наші міста та села – героїчні та незламні, людяні та люблячі, ще більш прекрасними і комфортними. 

 І не після перемоги, а вже зараз докладаємо до цього усіх зусиль.

З повагою,
адміністрація мережі «Skyline»